Saturday, March 8, 2014

nak kerja

aku dah mohon banyal tempat alasan x nak terima aku sbb aku punya degree dalam pendidikan jadi last2 nanti akan jd cg lepas tu tinggal kerja tu.. aku dh explain bnyak kali dh tp x juga berjaya. aku juga x leh lah bagi harapan yg aku akan kerja kt situ.. sbb nanti mana lah tau aku ada rezeki untuk dpt iv cg mesti lah aku bhnti jugak kerja tu kalau aku lulus iv dan dpt posting memang cita2 sejak kecil lagi. aku nak sangat jadi cg aku relakan diri untuk tidak menyambung dalam bidang lain walaupun dapat tawaran tapi aku terus cuba dan mencuba untuk dapatkan bidang perguruan nie. tapi aku x tau lah nak cakap apa. blog nie je akan menjadi isi luahan hati aku. nak luah kat orang sape lah nak dengar...orang lain pun ada masalah jugak. hari nie saje 3 cerita aku tulis sbb dh lama aku nk tulis x jd2..last2 hari nie baru berjaya... aku nak sangat KPM ambik aku kerja atau postingkan aku, bilalah tibanya giliran aku..yang aku hairan org yg x brminat tu dpt pulak yg aku ni berminat x dpt2....

No comments:

Post a Comment