Saturday, March 8, 2014

BR1M/BRIM

ramai yang x tau sebenanrnya brim Sebenarnya banyak membantu. seperti aku yang tiada ayah..tiada pendapatan tetap keluarga. ibuku seorang surirumah dan hanya bergantung pada duit kebajikan rm200 sebulan untung meneruskan kehidupan. ibuku juga mempunyai penyakit kencing manis yang memerlukan kos rawatan. memang lah menjadi tanggungjawab aku untuk membantu tetapi aku juga tidak bekerja tiada pekerjaan. aku nak sangat bekerja. aku mohon guru ganti x dapat2..kalau dapat boleh lah membantu sedikit sebanyak. nak harapkan brim aku. aku mohon brim x dpt. mula2 aku juga menunggu keputusan brim niat dihati untuk menyambung lesen dan roadtax yang dh tamat tempoh tapi resultnya aku x layak dapat brim. jadi niat untuk menyambung lesen dan roadtax terpaksa tangguh. mak aku cakap tunggu brim yang mak aku punya lah nanti. kesian aku dengar tapi nak bt macam mana. nak harapkan bantuan org x akan lah aku nk minta2 dgn org. aku berterima kasih kat kerajaan yg membuat program brim ni. memanglah Allah bagi rezeki tu tapi Allah bagi melalui idea kat pemimpin. tapi bagi aku brim amat bermakna bagi aku yang memerlukan nie....

No comments:

Post a Comment