Wednesday, March 12, 2014

kawan dh posting

semua kawan2 ku yg sebaya dengan aku semua dh lama posting, dh jd guru dh ada anak, ada keluarga...aku juga inginkan  jugak nk ada anak murid..hahaha...bila la nk posting jadi guru.. lambatnya...entah dpt atau tidak.. aku x tau lah nasib aku..aku merayu pada kementerian agar tempatkan aku di mana2 sekolah kene dgn opsyen aku...hmmmmm..tp sape nk ambik aku...klau tengok result aku 1st class...latihan mengajar A..pengalaman mengajar 2 years..kenapa lah x nmpk kebolehan aku dalam mengajar sebagai guru...aku nk jugak jd guru..klau dilihat matapelajaran opsyen aku pun x ramai..kebanyakkan di sekolah guru opsyen lain yang ajar subjek aku perlu ajar...hermmm.. apa lah nasib aku....tolong lah beri peluang kepada aku untuk aku buktikan...

No comments:

Post a Comment